Posiadasz swoje własne przedsiębiorstwo lub jesteś przedstawicielem jakiejś firmy? W takim razie na pewno zależy Ci na odpowiedniej promocji – nic w tym dziwnego, przecież każdy sposób na zdobywanie nowych klientów jest dobry. Z tego powodu warto jest zainwestować w gadżety reklamowe, które często są bardziej skuteczne, niż można się tego spodziewać. Czytając dalej dowiesz się, dlaczego notesy reklamowe z nadrukiem będą dobrym rozwiązaniem!

Istnieje cała masa sposobów na przeprowadzenie skutecznej kampanii. Zwykle wybór odpowiedniego sposobu zależy od finansów firmy – niekiedy droższe kampanie są poza naszym zasięgiem. Nie trzeba jednak utwierdzać się w przekonaniu, że tylko takie są skuteczne – wręcz przeciwnie.

Gadżety reklamowe – bo o nich teraz mowa – mogą być naprawdę tanie, a jednak dobre jakościowo. Jest to związane z tym, że owe gadżety produkowane są masowo – przez to koszty nie są wysokie. Pozwalają też na ocieplanie wizerunku firmy zarówno w kwestii klientów, jak i pracowników. Jednakże zawsze należy zwracać uwagę na jedną, bardzo ważną rzecz – gadżet promocyjny musi być przydatny. Dlaczego? To bardzo proste, kiedy będzie inaczej – wyląduje w koszu lub zostanie schowany, a to wcale nie pomoże marce w pozyskaniu nowych klientów. Warto pamiętać też o tym, by promocyjny produkt był dobrej jakości, w przeciwnym wypadku sytuacja będzie podobna, jak powyżej.

Dlaczego więc notesy reklamowe z nadrukiem są takim dobrym pomysłem? Przede wszystkim jest bardzo wiele okazji, z których można komuś podarować taki upominek. Mogą to być szkolenia, konferencje, targi itd. Przez to produkt trafi do dużego grona odbiorców. Notesy reklamowe z nadrukiem są przede wszystkim praktyczne – każdy człowiek ma potrzebę zanotowania czegoś. Taki gadżet będzie najbardziej skuteczny w przypadku przedsiębiorców, z którymi współpracujesz lub pracowników mających częsty kontakt z klientem.

W notesie można zapisać przecież nazwiska kontrahentów, adresy klientów, numery telefonów, przydatne informacje itd. Jak jednak powinien wyglądać taki notes, żeby klient zapamiętał właśnie Twoją firmę? Przede wszystkim na okładce powinno znajdować się logo Twojej marki, można także dodać krótki slogan, jednak nie wolno zbytnio przesadzać z ilością tekstu, ponieważ nadmiar treści nie zostanie zapamiętany. Twój klient będzie często korzystał z notesu, a przez to często będzie miał styczność z Twoim logo. Dzięki temu – kiedy będzie taka potrzeba – to z usług Twojej firmy pewnie skorzysta. Co więcej, logo na notesie mogą także widzieć osoby z towarzystwa obdarowanego.

Wręczanie upominków reklamowych buduje także w społeczeństwie opinię, że firma jest profesjonalna. Poza tym, prezenty sprawiają, że marka zapada w pamięć, a przy tym wszystkim notesy reklamowe z nadrukiem są niezwykle tanie!